Recenzie

Čo si myslia o knihe autori receptov?

1 - Adam
"V tejto knihe sa podarilo spojiť viacero receptov od komunity ľudí, ktorí sa venujú nielen zdravej výžive, ale aj vareniu a pečeniu. Podľa mňa všetky recepty stoja za to, aby ste ich vyskúšali a verím, že sa vďaka nim začnete aj zdravšie stravovať a variť. Predsa len, to je základ..."
Adam Beňko

autor receptov

2 - Aneta
„E-kniha se mi moc líbí. Je hezky graficky zpracovaná a nejenom, že v ní najdete krásné a většinou i jednoduché recepty, ale i informace o autorech. Jsem vděčná, že jsem na ní mohla spolupracovat.“
Aneta Woźnická

autorka receptov

3 - Barbora
“S knihou som veľmi spokojná a som skutočne rada, že mi bola poskytnutá možnosť byť súčasťou tohto diela. Počúvam na ňu iba pozitívne ohlasy. Dúfam, že táto kniha bude zároveň aj prínosom pre mnohých čitateľov a milovníkov úžasného a zároveň zdravého jedla.”
Barbora Vachulová

autorka receptov

4 - Dana
“Kniha sa mi veľmi páči - obsahom aj dizajnovo. Mám rada prehľadné knihy s veľkými pútavými fotkami a som si istá, že každý v nej nájde nejaký recept, ktorý ho zaujme. Vytvoriť takýto E-book stálo určite veľa námahy, no výsledok naozaj stojí za to!"
Dana Salášková

autorka receptov

5 - Ivana
"Skvelý nápad, skvelý projekt, skvelé recepty... Bolo mi cťou, že aj tie moje sa mohli stať súčasťou a verím, že kniha pomôže čo najviac ľuďom, keď budú hľadať inšpirácie, ako potešiť seba i svojich blízkych úžasným jedlom."
Ivana Feketíková

autorka receptov

6 - Jakub
“Keď som dostal nápad napísať elektronickú knihu s receptami, vôbec som netušil, ako by mala kniha vyzerať. Postupom času som však získal konkrétnu predstavu a oslovil som prvých ľudí z Instagramu. Som veľmi rád, že sa dala dokopy práve táto skupina ľudí, ktorí venovali svoje recepty, čas a energiu do tejto knihy a práve vďaka nim nesie kniha oveľa väčší a silnejší odkaz, ako som pôvodne plánoval. Som rád, že som ich spoznal a verím, že sa vám ich recepty, ako aj celá kniha, budú páčiť.”
Jakub Bartoš

autor receptov a knihy

7 - Katka
„Úžasné Recepty z Instagramu je inspirativní kniha plná zdravých receptů. Fotografie jídel jsou krásně barevné a svádějí k zakousnutí. V knize jsou vybrány recepty na snídaně, obědy, večeře i svačiny od skvělých autorů.“
Katka Novotná

autorka receptov

8 - Marek
"V prvom rade chcem poďakovať za možnosť byť v tejto E-knihe. Bolo mi cťou spolupracovať s Jakubom. Aj keď žijem v USA, som rád, že ma našiel a ja tak môžem zdieľať moje recepty s vami, na Slovensku po slovensky. V knihe nájdete veľa skvelých receptov a nápadov na zdravší životný štýl. Odporúčam vám si ju čo najskôr stiahnuť a rýchlo uvariť niečo úžasné."
Marek Strojvus

autor receptov

9 - Monika
"Keď mi prišla správa od Jakuba s ponukou, či by som sa nechcela podieľať na projekte Úžasné Recepty z Instagramu, ani na sekundu som nezaváhala. Je skvelé, že ešte stále existujú takýto ľudia, ktorí robia to, čo ich baví, chcú inšpirovať ostatných a všetko to robia bez očakávania, že sa im to nejako vráti. Nielenže vznikla úžasná kniha plná inšpirácie, ale taktiež aj komunita ľudí, ktorých spája jedno - láska k jedlu a vareniu."
Monika Filípková

autorka receptov

10 - Petra Nela
"E-kniha Úžasné Recepty z Instagramu je naozaj skvelý projekt. Na jednom mieste nájdete hneď niekoľkých skvelých autorov zo Slovenska a Českej republiky. E-knihu si môžete stiahnuť do svojho mobilného telefónu a mať ju tak stále pri sebe, ako užitočnú pomôcku pri varení. Je prehľadná, pekne zorganizovaná a recepty sú napísané veľmi jednoducho. Bolo mi cťou, že som mohla prispieť do tejto knihy a podeliť sa s vami o moje recepty."
Petra Nela

autorka receptov

11 - Petra
“Z kuchařky jsem naprosto nadšená, protože v takové podobě jsem zatím žádnou neviděla. Je přehledná, skvěle graficky upravená a baví mě. Jsem ráda, že u každého autora receptů je krátké povídání a fotografie. Všichni jsou velmi sympatičtí. Už se moc těším, až si nastuduju recepty a vyzkouším je. Tento projekt byl opravdu skvělý a já jsem velmi ráda, že mohu být jeho součástí."
Petra Vašíčková

autorka receptov

12 - Petr
„Tahle kuchařka vážně stojí za to! Především si v ní každý najde něco díky různorodosti autorů a široké škále receptů pro všechny části dne. A já doufám už jenom v jedno, že bude v budoucnu druhý díl!“
Petr Zdrojewski

autor receptov

13 - Radka
“Som nesmierne rada, že som mohla byť súčasťou tohto projektu, spolu s ďalšími skvelými ľuďmi, ktorých sledujem na Instagrame a sú mojou inšpiráciou a motiváciou. O knihe by som toho vedela napísať naozaj veľa, nakoľko som videla ako dlho, intenzívne a svedomite bola tvorená a dotiahnutá do posledných detailov. Pôsobí seriózne a je dokonale farebná (tí, čo ma sledujú na Instagrame vedia, že je to moja závislosť). Určite vám odporúčam si túto knihu stiahnuť, prečítať a hneď sa do nej zaľúbite."
Radka Véghová

autorka receptov

14 - Renata
„E-kniha je úžasný projekt plný výborných receptů, jak pro začátečníky, tak i pro pokročilé kuchaře a kuchařinky. Všichni kdo jsme přispěli do knihy budeme rádi, když pro vás budeme inspirací. Děkujeme, že s námi sdílíte lásku k jídlu.“
Renata Knapová

autorka receptov